הנשיא הרצוג ביקר במוקד הלאומי של מגן דוד אדום

בנצי לייזרוביץ No Comments on הנשיא הרצוג ביקר במוקד הלאומי של מגן דוד אדום

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר במוקד הלאומי המשולב של מגן דוד אדום. הצוותים שיתפו את הנשיא בסיפורי הגבורה הכואבים שעברו בימים האחרונים. הרצוג: "אנחנו נתגבר כולנו כאומה, ואנחנו נתגבר בזכות אנשים כמוכם"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו היום, יום שלישי, כ״ה בתשרי, 10 באוקטובר, במוקד הלאומי המשולב של מגן דוד אדום במרכז הארץ.

הנשיא ורעייתו נפגשו עם נציגי המטה וצוותי מד״א שבימים האחרונים העניקו טיפול רפואי תחת אש בעוטף עזה. הצוותים שיתפו את השניים בסיפורי הגבורה הכואבים שעברו בימים האחרונים.

לאחר מכן, ביקש נשיא המדינה לעלות בקשר מול כל צוותי מד״א הפזורים בשטח, ולהודות להם על מאמצי הגבורה והצלת החיים: ״מתנדבות ומתנדבי מגן דוד אדום, כאן נשיא המדינה יצחק הרצוג, אני נמצא כאן במוקד שלכם ואני מלא התפעלות.

אני רוצה לומר לכם תודה, אני רוצה לומר לכם תודה בשם כל עם ישראל. על הצלת החיים, על הגבורה, על הפעילות הבלתי פוסקת, על הנתינה, על האהבה ועל הצלת החיים שלא פוסקת ולו לרגע במערכה הכבדה שאנחנו נמצאים בה.

תודה רבה לכם, חיזקו ואמצו. אנחנו נתגבר כולנו כאומה, ואנחנו נתגבר בזכות אנשים כמוכם, שנמצאים בכל המעגלים האפשריים של ההצלה, של הבריאות, של המשטרה, ושל הסיוע הפסיכולוגי ושל הרווחה, ושל כל התחומים שנזקקים להם. תודה רבה לכם, עלו והצליחו, ושנשמע ונדע בשורות טובות.״



0 תגובות